Selasa, 9 April 2013

KUNJUNGAN SENTUHAN KASIH MASYARAKAT INDIA

Oleh: Wartawan Media KEMAS Lumut

LUMUT - Seramai 20 buah keluarga masyarakat India daripada Rumah Murah Awam Sitiawan 2 telah menerima kunjungan sentuhan kasih daripada pihak KEMAS Parlimen Lumut kepada golongan Orang Kurang Upaya (OKU), Warga Emas dan golongan berpendapatan sederhana.  Dalam kunjungan tersebut pihak KEMAS turut menyalurkan sumbangan berbentuk barangan makanan bagi membantu mengurangkan beban keluarga tersebut.



Pemberian hamper tersebut telah dilaksanakan pada 7 April 2013 yang mana turut dihadiri oleh Ketua Wanita UMNO Cawangan Sitiawan Barat Pn Rosnah Harun, AJK Wanita UMNO Bahagian Lumut Pn Wahyuni dan AJK Puteri Cawangan.

Program ini telah memberi kesan yang positif kepada masyarakat mengenai persepsi terhadap pihak kerajaan yang ada sekarang dalam membela masyarakat luar bandar khususnya.
Menyedari dan menyelami perasaan rakyat di akar umbi maka pihak KEMAS  Lumut telah mengambil kesempatan yang ada untuk membantu mereka yang memerlukan.
Rata-rata yang menerima kunjungan tersebut melahirkan rasa syukur dan berterima kasih diatas keprihatinan pihak KEMAS Lumut terhadap mereka dan berharap program begini akan dapat diteruskan lagi pada masa akan datang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ANTARA PAPARAN SEBELUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...