Rabu, 10 April 2013

PROGRAM TITIK SENTUHAN RAKYAT KG TERSUSUN PUNDUT



Oleh: Wartawan Media KEMAS Lumut
LUMUT - 10 April 2013 bertempat di Dewan Orang Ramai Kg Tersusun Pundut telah diadakan Program kunjungan sentuhan kasih daripada pihak KEMAS Parlimen Lumut kepada golongan Warga Emas dan golongan berpendapatan sederhana. Ianya merupakan pemberian hamper kepada seramai 25 buah keluarga masyarakat India.
Kunjungan ini juga turut dihadiri oleh En Nor Heazi Aswal bin Hj Norbani Pegawai KEMAS Daerah Manjung, AJK Wanita UMNO Bahagian Lumut Pn Wahyuni,  Ketua MIC En Shamugam, En Hamat Basir bin Mohd Naib Ketua Cawangan UMNO Lumut, Hj Mohd Zainal Bin Adnan Pemangku ketua Kg Tersusun Pundut dan kakitangan KEMAS Parlimen Lumut.
Dalam kunjungan tersebut pihak KEMAS turut menyalurkan sumbangan berbentuk barangan makanan bagi membantu mengurangkan beban keluarga tersebut.
Program ini telah memberi kesan yang positif kepada masyarakat mengenai persepsi terhadap pihak kerajaan yang ada sekarang dalam membela masyarakat luar bandar khususnya. 
Menyedari dan menyelami perasaan rakyat di akar umbi maka pihak KEMAS  Lumut telah mengambil kesempatan yang ada untuk membantu mereka yang memerlukan.
Mereka melahirkan rasa syukur dan berterima kasih diatas keprihatinan pihak KEMAS Lumut terhadap mereka dan berharap program begini akan dapat diteruskan lagi pada masa akan datang. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ANTARA PAPARAN SEBELUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...