Ahad, 5 Januari 2014

BERENDOI DAN BERTINDIK DI KUALA KANGSAR


Semalam 4Hb Januari. 2014 program Berendoi dan bertindik telah diadakan di Sekolah Menegab Sultan Tajul Ariffin, Kuala Kangsar begitu meriah dan medapat sambutan ramai. Program begini dilihat mendapat sambutan yang amat positif dan baik. Selain sebagai salah satu aktiviti yang menarik pelbagai masyarakat terutama dari golongan Orang Melayu yang menjadi salah satu majlis atau keramaian setiap kali musim cuti sekolah bermula mau pun cuti hujung minggu





 Majlis dianjurkan DUN Manong dan Kemas Kuala Kangsar dengan kerjasama Parlimen Kuala Kangsar dan DUN Chandan. bertambah meriah dan ceria dengan kehadiran Datin Seri Saripah Zulkifli  Isteri Menteri Besar Perak bermula majlis diadakan.

Turut hadir Yb Maslin Sham DUN Bukit Chandan dan kakitangan Kemas Parlimen. Melihat kepada sambutan tidak mustahil boleh dijadikan program tahunan terutama di setiap musim cuti sekolah. Majlis juga dapat mengeratkan saliturrahim antara penduduk, Pemimpin, Pegawai Kemas Daerah, Jabatan seperti Kemas negeri Perak dan penduduk-penduduk setempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ANTARA PAPARAN SEBELUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...