Sabtu, 17 Mei 2014

KUNJUNGAN KASIH DI DUN KUALA SAPETANG

BUKIT GANTANG, 4.5.2013 ( Sabtu ) - KEMAS Bukit Gantang masih meneruskan misi Skuad Kunjungan Kasih dengan mendekati penduduk di Kampung Jebong dan Kampung Tebok di DUN Kuala Sapetang semalam. Skuad ini telah dibahagikan kepada 2 kawasan yang diketuai oleh Pn. Ashanorle binti Ahmad dan Pn. Saadiah binti Salleh.
Pn. Ashanorle binti Ahmad telah mengetuai Skuad yang berkunjung ke Kampung Jebong. Oleh kerana Kampung Jebong mempunyai kepadatan penduduk yang agak tinggi Skuad ini telah dipecahkan kepada 5 bahagian yang diterajui oleh Jalinan Rakyat tempatan.
Manakala Pn. Saadiah binti Salleh telah mengetuai Skuad di Kampung Tebok, Matang. Skuad ini turut dipecahkan kepada beberapa bahagian dan juga diterajui oleh pimpinan Jalinan Rakyat tempata. Anggaran keseluruhan yang terlibat secara lansung dengan misi ini adalah seramai 40 orang.
Masih lagi mengekalkan kerjasama diantara KEMAS dan Jalinan Rakyat tempatan mendapat sanjungan daripada masyarakat tempatan. Hampir keseluruhan warga tempatan yang ditemui amat menyenangi kehadiran KEMAS bersama anggota Jalinan Rakyat dan mereka memuji sikap 1 Malaysia yang ditunjukkan. Seramai 410 orang penduduk tempatan telah ditemui dikedua-dua kampung.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ANTARA PAPARAN SEBELUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...